5.0
gebaseerd op 347 reviews
Cunera - ongeveer 6 jaar geleden

Zeer tevreden over nieuwe coupe en kleur. Kapper is heel vriendelijk en meedenkend.

Alice - ongeveer 6 jaar geleden

Alles goed: op tijd, schone zaak, rustige aandacht, gezellig en met zorg geknipt! Blij met mijn haar nu🙂

Henk - ongeveer 6 jaar geleden

Wat een fijne behandeling heb ik gehad bij Haarstijl. Mijn haar zit erg mooi. Er wordt bovendien hygiënisch gewerkt.

Nicole - ongeveer 6 jaar geleden

Prima geknipt door een aardige kapster!

Kitty - ongeveer 6 jaar geleden
eelkje - ongeveer 6 jaar geleden

de afspraak was eenvoudig gemaakt en ik ben heel goed geknipt.

Trinet - ongeveer 6 jaar geleden

Super geholpen en goed geknipt

Anouk - ongeveer 6 jaar geleden
Clarissa - ongeveer 6 jaar geleden

Dank je wel lieve Teressa!

Josselin - ongeveer 6 jaar geleden