5.0
gebaseerd op 347 reviews

Rustig, aandacht, lekkere koffie en weer verzorgd haar.

Sandra - ongeveer 6 jaar geleden
Henriette - ongeveer 6 jaar geleden

Zóooo blij dat ik vandaag weer naar je toe kon Terese! Eindelijk weer mijzelf!

Anja - ongeveer 6 jaar geleden

Altijd gezellig en altijd heel goed resultaat...precies de goede kleur. Ik al meer dan 10 jaar naar deze kapper!

mirjam - ongeveer 6 jaar geleden

Teresa luistert goed naar wat ik wil en denkt op een prettige manier mee. De hygiëne-maatregelen zijn prima op orde.

Marijke - ongeveer 6 jaar geleden

Helemaal top ( zoals altijd)

Rob - ongeveer 6 jaar geleden

Teressa weet precies wat ik wil en knipt voortreffelijk

Klaske - ongeveer 6 jaar geleden

Fijn! en goed voorbereid om de richtlijnen te handhaven

Daphne - ongeveer 6 jaar geleden

Altijd blij en tevreden als ik na een afspraak thuis kom. Aandacht voor mezelf en ruimte voor hoe ik wil. Fijn dat Teressa precies weet hoe lang haar met zorg te behandelen. Respect hoe ze afgelopen 3 maanden heeft weten door te komen. Mijn vaste adresje.

Nathalie - ongeveer 6 jaar geleden

Prima geholpen door Teresa

William - ongeveer 6 jaar geleden