5.0
gebaseerd op 347 reviews

Uitstekend geknipt, en altijd gezellig !

Brigitte - bijna 6 jaar geleden

Zoals altijd een feestje

Rob - bijna 6 jaar geleden
José - bijna 6 jaar geleden
Hannah - bijna 6 jaar geleden

Fijne en vakkundige knipbeurt en ondertussen ook nog een goed gesprek. Ik was niet zo erg van de kappers maar Teressa heeft mij weer binnenboord gehaald.

Titus - bijna 6 jaar geleden
Tom - bijna 6 jaar geleden
Annabelle - bijna 6 jaar geleden

fijne, rustige knipbeurt, luistert naar wensen maar geeft ook eerlijk advies

Erica - bijna 6 jaar geleden

te gek!

Julia - bijna 6 jaar geleden

Ik kom altijd heel blij bij haarstijl vandaan. Teressa is een zeer vakkundige kapster

Esther - ongeveer 6 jaar geleden