5.0
gebaseerd op 347 reviews

Ik kom bij Teressa al 23 jaar. Dus...dat wil wat zeggen.

Marjan - ongeveer 6 jaar geleden

Altijd gezellig en goed geknipt! Thnx Teressa! Tot gauw weer!

Frank - ongeveer 6 jaar geleden

M'n number 1 kapper in Amsterdam!

Ilse - ongeveer 6 jaar geleden

Teressa weet door haar kniptechniek van mijn verwaarloosde haren een geweldig kapsel te maken. Een kapster met ervaring en stijl. En ook nog heel aardig!

Brecht - ongeveer 6 jaar geleden

Goed en snel geknipt volgens afspraak!!

Willem - ongeveer 6 jaar geleden

Je bent een fantastisch

Fanny - meer dan 6 jaar geleden

Mijn krullen en mijn hartje zijn weer vol!

Sanne - meer dan 6 jaar geleden

Een hele goede kapster, ben zeer tevreden!
Ik kom er al jaren.

Monique - meer dan 6 jaar geleden

Super blij ermee, en een top service. Dank je wel Teresa!

Stuart - meer dan 6 jaar geleden

Ik ga nooit meer naar een andere kapster ! Eindelijk iemand die mijn haar weet te knippen. Mooie salon waar je je meteen op je gemak voelt

Mathieu - meer dan 6 jaar geleden