5.0
gebaseerd op 347 reviews

Ik kom al een tijd bij haarstijl en loop elke keer weer zeer tevreden de deur uit! Super vriendelijk en een kapster die begrijpt wat je bedoeld.

Beatrijs - bijna 7 jaar geleden
Yasmine - bijna 7 jaar geleden

Prima knipbeurt!

Karla - bijna 7 jaar geleden

Leuk, gezellig en heel tevreden met mijn haar: als altijd eigenlijk 😄

Hilde - bijna 7 jaar geleden

Altijd goed. Super blij!

Claire - bijna 7 jaar geleden

Prettige vakkundige kapper, leuke stijl, goed advies. Fijne kapsalon in het centrum van Amsterdam.

José - bijna 7 jaar geleden
Esmeralda - bijna 7 jaar geleden
Marina - ongeveer 7 jaar geleden

Top kapper en altijd een gezellige sfeer

Esther - ongeveer 7 jaar geleden

Prima geknipt en goed meedenken. Leuke sfeer.

Henk - ongeveer 7 jaar geleden