5.0
gebaseerd op 347 reviews

Ik ben helemaal blij met mijn haar :-)

Siree - meer dan 5 jaar geleden
Sarah - meer dan 5 jaar geleden

Goed geknipt en goed gesprek :)

Felice - meer dan 5 jaar geleden
Julia - meer dan 5 jaar geleden

Excellent colouring result!

Laura - meer dan 5 jaar geleden

Altijd top! :)

Stuart - meer dan 5 jaar geleden

Altijd een feestje!

Sanne - meer dan 5 jaar geleden
Elly - meer dan 5 jaar geleden

Heerlijk om weer geknipt te worden! En supergoed gelukt, dankzij Teressa (zoals altijd). Fijne sfeer. Ik ben helemaal happy. Dank!

Manon - meer dan 5 jaar geleden

Teressa is super top! Altijd!

Hilde - meer dan 5 jaar geleden