5.0
gebaseerd op 347 reviews

Lovely stylist and very happy with my new cut!

Teegs - bijna 5 jaar geleden

Bedankt, heel blij met mijn haar!

Karin - bijna 5 jaar geleden
Annabelle - bijna 5 jaar geleden

Zo als altijd, gezellig en mijn haar perfect geknipt en gekleurd

Franciane - bijna 5 jaar geleden

Fijn gesprek, goed advies over mijn haar. Mooi subtiel resultaat.

Jolien - bijna 5 jaar geleden

Zeer vakkundige en vriendelijke kapper. Ik kom er al jaren.

Alice - bijna 5 jaar geleden

als vanouds, prachtig!

Jet - bijna 5 jaar geleden

Altijd top! Ga nooit meer naar een andere kapper

mirjam - bijna 5 jaar geleden

ik ben weer heel goed geknipt en de afspraak was eenvoudig te maken.

Trinet - bijna 5 jaar geleden

Heel erg fijn dat je tijd hebt genomen om uitgebreid te verven en knippen. Ben heel blij met het resultaat!

Irene - bijna 5 jaar geleden