5.0
gebaseerd op 347 reviews

♥️Teressa

Heidi - meer dan 2 jaar geleden
Megan - meer dan 2 jaar geleden

Heel blij met mijn haar en fijne sfeer in de zaak, goede prijs-kwaliteit ook. Ze waren uiteindelijk best lang met mijn haar bezig, zonder extra kosten. Heel blij mee!

Celine - meer dan 2 jaar geleden

Top!

Nona - meer dan 2 jaar geleden

Great

Tony - meer dan 2 jaar geleden
Anneloes - meer dan 2 jaar geleden

Relaxte sfeer en top geknipt :)

Calvin - meer dan 2 jaar geleden

al twintig jaar blije klant van teressa - ook nu weer top. dank je wel teressa!

Erik - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben altijd weer blij als ik ben geknipt en gekleurd door Theresa. Heerlijk. Altijd fijn 🙏

Marsha - meer dan 2 jaar geleden

Heel fijn advies gehad over mijn haar, kom zeker terug! :)

Katrin - meer dan 2 jaar geleden