Teressa is De lekkerste kapster van NL.. 😘
Jos
-
bijna 2 jaar geleden
Incredibly fast and amazing final result, super happy with it!
Giulia
-
bijna 2 jaar geleden
Super fijn! Heel duidelijk en eerlijk advies. Je kijkt zo goed naar mijn haar en het ziet er prachtig uit!!
Noortje
-
bijna 2 jaar geleden
Teresa kijkt heel zorgvuldig wat bij je past en wat zo natuurlijk mogelijk staat. Dat vond ik heel erg fijn!
En mooie gesprekken gehad, ik voelde me erg op mijn gemak bij haar :)
Daan
-
bijna 2 jaar geleden
anita
-
bijna 2 jaar geleden
Teressa is super!!! Ik kom hier al 35 jaar. Dat zegt wel wat.
Marjan
-
bijna 2 jaar geleden
Top knipstijlen en kleuren.
Monique
-
bijna 2 jaar geleden
Zeer goede service.
Dank voor de flexibilteit en geweldige kapsel.
Tot de volgende keer.
Karla
-
bijna 2 jaar geleden
Goed advies en top geknipt en highlights, blij mee!
Annelieke
-
bijna 2 jaar geleden
Ben weer vrolijk de deur uitgelopen, met me korte zomer look😁
Tino
-
bijna 2 jaar geleden