5.0
gebaseerd op 347 reviews

Hele vriendelijke en zeer kundige kapster. Top!

klaas - meer dan 3 jaar geleden

altijd goed bij teressa, ik kom er happier vandaan dan ik er heen ging

Erik - meer dan 3 jaar geleden

Super goed!! Alles!!

Janet - meer dan 3 jaar geleden

Top plek!! Zeker aanrader, ook perfect voor krullen!

Juliette - meer dan 3 jaar geleden

Fantastic

Jill - meer dan 3 jaar geleden
Nikki - meer dan 3 jaar geleden
Marsha - meer dan 3 jaar geleden
Chiara - bijna 4 jaar geleden

Top! Teresa denkt goed mee over verfopties en kijkt daarbij echt naar mijn haartype. Ik heb lang haar en ze knipt alleen wat echt moet, dus het kan nu mooi doorgroeien!

Karin - bijna 4 jaar geleden

Mijn haar heeft nog nooit zo goed gezeten én een prachtige kleur. Heel tevreden.

Denise - bijna 4 jaar geleden